Klasifikace v druhém pololetí školního roku 2019/2020
vysvědčení
Postup při hodnocení - MŠMT
Závěrečné hodnocení žáka na vysvědčení na konci školního roku 2019/2020 zohlední:
podklady pro hodnocení získané v druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. března 2020),
podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl žák odpovídající podmínky,
podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci základních škol účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec druhého pololetí po obnovení provozu),
podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za první pololetí školního roku 2019/2020.
Za období vzdělávání na dálku během uzavření škol lze (s uvážením objektivních možností a podmínek pro zapojení žáka do vzdělávání na dálku) v závěrečném hodnocení žáka na konci školního roku 2019/2020 zohlednit například:
snahu žáků o pravidelnou práci ve vzdělávání na dálku a odevzdávání úkolů a výstupů,
samostatnou práci žáků a samostudium během vzdělávání na dálku a její výsledky;
četbu související se zadanými úkoly;
portfolia prací žáků, případně jejich další podklady, které umožnily žákům samotným formulovat výsledky, kterých dosáhli (sebehodnocení žáka jako podklad pro hodnocení učitele);
zvládnutí technologií a pravidel pro práci s technologiemi potřebnými pro vzdělávání na dálku, pokud lze toto hodnocení začlenit do hodnocení vpředmětu zaměřeném na informační technologie
Přílohy
Postup při hodnocení 4195847836.pdf
Datum poslední aktualizace: 15. 5. 2020 10:01